Legion del Metal

1/12/10

Trelldom


Trelldom was founded by Gaahl in Sunnfjord, Norway in 1992. A demo tape and three full-length albums has since then been released. The line-up for the last ten years has been and still is Gaahl (vocals), Sir (bass) and Valgard (guitars).


Trelldom - Til Evighet...



Tracklist

1. Endeløs Vandring Gjennom Evighet
2. Fullmånens Hemmelighet
3. Disappearing of the Burning Moon
4. Sannhet, Smerte og Død
5. Taake
6. Sunset
7. Chains of Solitude
8. Frosten Har Tint Mine Smerter9. Til Evighet...




Trelldom - Disappearing of the Burning Moon

Tracklist

1. Sannhet, Smerte og Død
2. Chains of Solitude
3. Dim Soul of Never
4. Disappearing of the Burning Moon
5. Til Evighet...


Trelldom - Til et Annet...

Tracklist

1. Vender Meg Mot Ett Kommende

2. Slave Til En Kommende Natt

3. Min Død Til Ende

4. Til et Annet...

5. Til Is Skal Eg Forbli

6. Svinfylking - Til Krig

7. Høyt Oppe I Dypet

8. Sonar Dreyri



Click Me


Trelldom - Til Minne...

Tracklist

1. Til Minne... 03:53

2. Bortkomne Svar 04:15

3. Fra Mitt Gamle... 05:47

4. By My Will 03:01

5. Vinternatt 04:10

6. From This Past 02:56

7. Steg 10:41

8. Eg Reiste I Minnet 04:24


Click Me

No hay comentarios: